Laatste dag op Bali!

2 augustus 2011 - Sanur, Indonesië

Vandaag zijn we bezig met de laatste volle dag op Bali. Vandaag zijn we naar Ubud gebracht met een busje. Ongeveer een klein uurtje rijden en vervolgens zijn we op een mountainbike door het platteland gereden. Het leek bijna alsof je door een openluchtmuseum reed. Prachtige plaatjes van dorpjes, rijstvelden en bevolking. Er zaten een paar flinke klimmetjes in. Was wel wat lastig omdat ik eerder van het paard was gegooid bij de Bromovulkaan en op mijn stuit terecht was gekomen. Dat zat wat minder lekker zullen we maar zeggen. Maar we hebben het alledrie gehaald en het was zeker de inspanning waard. Vervolgens zijn we daarna gaan lunchen en heeft Anko zijn benen nog even in het zeewater gelegd en zijn de kinderen het zwembad in gedoken. Nog wat souvenirs ingeslagen en daarna met het andere gezin een laatste maaltijd genutigd. Zij blijven nog een week langer in Indonesie. Wij hebben een prachtige vakantie gehad maar vinden het ook niet zo heel erg om naar huis te gaan.Morgen vertrekken we lokale tijd om 20.00 en hebben morgenochtend nog een ' fotosafari'. Nog even rond laten rijden langs mooie plekjes op Bali. Daarna nog een keer genieten van de lunch en dan kunnen we zo' n beetje richting vliegveld. We moeten vertrekbelasting betalen om het land uit te komen. een ieder bedankt voor het lezen van de reisverslagen. Later zal ik nog wat foto' 's toevoegen. Tot ziens!

1. vader Jan:
    Dank je hartelijk en een veilige thuisreis gewenst. Jullie Vader
  2. anja kel:
    2 augustus 2011
    goeie reis terug je vader en mien
  3. Corine Spaans:
    2 augustus 2011
    Goed reis naar huis. Wanneer komen jullie op Schiphol? Moeten jullie dan gehaald worden, dan gooi ik mijn golftas uit de auto als het op vrijdag is.
  4. Peter Spaans:
    2 augustus 2011
    Hoi familie, Anje,het was wel erg leuk om je verhalen zo te kunnen volgen. Er zat een hoge mate van herkenbaarheid in! Ik hoop dat jullie een lekkeren terugreis zullen hebben. Ook zijn we benieuwd naar jullie foto,'s. Misschien dat we elkaar van het weekeind ergens kunnen treffen? Lekker glaasje wijn in de tuin?
    Groetjes, Peter.